NACZEPY JEDNOOSIOWE, DWUOSIOWE, STALOWE I ALUMINIOWE

Naczepy ciężarowe produkowane przez nas to niewątpliwie specyficzne, wysokiej jakości środki transportu będące odpowiedzią na oczekiwania rynku transportowego.

W naszej ofercie posiadamy naczepy aluminiowe jedno- i dwuosiowe przeznaczone do transportu lekkiego w zakresie DMC 3,5t – 8,5t. W ofercie również znajdują się naczepy stalowe w zakrese DMC 3,5t – 8,5t kompatybilne z nadwoziami Iveco Daily i Mercedes Sprinter jako zestaw pojazdów naczepa + ciągnik o DMC zestawu 7t – 10,7t.

Ponadto w ofercie posiadamy także naczepy do transportu średnio-ciężkiego, jedno- i dwuosiowe w zakresie DMC do 14,5t.

Naczepy Konar jedno- oraz dwuosiowe w zakresie DMC, w zależności od typu, od 3500 kg do 14500 kg posiadają wiele cech indywidualnych:

  • Dostosowujemy nasze pojazdy do profilu działalności klientów, wykonujemy je w wersjach skrzyniowo-plandekowych, platformy, lawety, do przewozu łodzi
  • Konstrukcje ram wykonujemy ze stali o podwyższonej wytrzymałości lub z aluminium
  • Nasze naczepy posiadają układ hamulcowy firmy WABCO; wyposażone w system ABS, EBS z funkcją stabilizacji toru jazdy (RSS/RSP); szczególnie korzystne przy wysokim środku ciężkości w pojeździe.
  • Naczepy wyposażone są w podpory JOST, Haacon, O.M.S.
  • Stosujemy zawieszenia z osiami BPW, SAF, GFA, Knott. Nacisk od 1,8 tony na oś aż do 11 ton;
  • Do produkcji naczep wykorzystujemy podzespoły renomowanych firm, takich jak BPW, WABCO, JOST, KNOTT, ALCO, Continental, Michellin, co zapewnia bezproblemowe użytkowanie oraz łatwy dostęp do serwisu i części zamiennych
  • Na nasze naczepy posiadamy Europejskie Świadectwa Homologacji uzyskane we współpracy z Instytutem Transportu Samochodowego,  PIMOT, IDIADA

WYBIERZ RODZAJ NACZEPY

NACZEPY JG4

NACZEPY JG4

Naczepa jednoosiowa

NACZEPY JG1

NACZEPY JG1

Naczepa dwuosiowa

NACZEPY ALUMINIOWE

NACZEPY ALUMINIOWE

Jednosiowe i dwuosiowe

Naczepy jednoosiowe JG4

Naczepa JG4 to naczepa jednoosiowa występująca w dwóch kategoriach: O2 do 3500kg DMC oraz O3 od 3500-13500kg.

Naczepy jednoosiowe JG4 cieszą się dużym zainteresowaniem w transporcie międzynarodowym ze względu na zastosowanie jednej osi. Zmniejsza to transportu w krajach, w których opłata uzależniona jest od liczby osi zestawu pojazdów.

Naczepy jednoosiowe JG4 występują w wariantach  do transportu łodzi, platforma, skrzynia otwarta oraz skrzynia oplandekowana. Wykorzystywane są do przewozu różnych materiałów lekkich, takich jak styropian, karton, pianka, opakowania a także do przewozu łodzi.

Dane techniczne

 

Naczepa JG4 kategorii O2

Długość 3500 – 13600 mm

Szerokość 2200 – 2550 mm

Wysokość max 4000 mm

DMC 3500 – 4000 kg

Europalet do 34 sztuk

Pojemność do 114 m3

Ogumienie:

– 195/75 R16C

– 205/75 R17,5

Naczepa JG4 kategorii O3

Długość 3500 – 13600 mm

Szerokość 2200 – 2550 mm

Wysokość max 4000 mm

DMC 4000 – 13500 kg

Europalet do 34 sztuk

Pojemność do 114 m3

Ogumienie:

– 185/75 R16C

– 195/75 R16C

– 215/60 R17

– 205/65 R17,5

– 215/75 R17,5

– 235/75 R17,5

W naczepach stosujemy plandeki z wysokogatunkowych materiałów spełniające standardy certyfikatu bezpiecznego ładunku XL. Posiadamy szeroki wachlarz kolorystyki według tabeli RAL, z możliwością naniesienia pełnej grafiki na plandece.

Naczepy dwuosiowe JG1

Naczepa JG1 to naczepa dwuosiowa występująca w dwóch wariantach kategorii: O2 o DMC do 3500kg oraz O3 o DMC od 3500-14500kg, jako platforma prosta oraz Jumbo.

Naczepa dwuosiowa JG1 w kategorii O2 znajduje szerokie zastosowanie jako laweta do przewozu samochodów oraz transportu przestrzennego. Niskie położenie podłogi naczepy pozwala na przewóz wysokich ładunków takich jak baseny, łodzie, samochodów typu BUS.

JG1 występuje w wariantach: naczepa platforma, skrzynia otwarta, skrzynia oplandekowana (firana), naczepa do przewozu pojazdów, naczepa specjalna.

Dane techniczne

 

Naczepa JG1 kategorii O3

Rozstaw osi 1100 mm

Długość 8000 – 13600 mm

Szerokość 2200 – 2550 mm

Wysokość max 4000 mm

DMC do 14500 kg

 

Europalet do 34 sztuk

Pojemność do 114 m3

Ogumienie:

– 185 R14C

– 195 R14C

– 205 R14C

– 215 R14C

– 185/55 R15C

– 205/70 R15

– 205/80 R15

– 185/75 R16

– 195/65 R16

– 195/75 R16

– 205/65 R16

– 215/60 R16

– 215/65 R16

– 215/70 R16

– 215/75 R16

– 205/75 R17,5

– 205/75 R16

– 205/65 R17,5

– 215/75 R17,5

– 235/75 R17,5

Naczepa aluminiowa JG1 kategorii O2 do 3500kg DMC wraz z ciągnikiem siodłowym daje możliwość prowadzenia takiego zestawu z uprawnieniami kategorii B+E prawa jazdy.

Dużym atutem naczepy JG1 jest zawieszenie pneumatyczne z hamulcem pneumatycznym lub elektrycznym.

Przeznaczenie naczepy JG1 kategorii O3 jest podobne jak JG1 kategorii O2 jednakże w kategorii O3 naczepa może byś stalowa lub aluminiowa.

Dodatkowo naczepy JG1 – aluminiowe mogą występować z dyszlem, tzw. „gęsia szyja” z zawieszeniem pneumatycznym lub resorowanym z hamulcem pneumatycznym. Charakterystyczne dla tej wersji naczepy jest bardzo niskie zawieszenie platformy. To rozwiązanie przeznaczone jest głownie do samochodów typu pickup. Wersja ta znalazła zastosowanie głownie  do transportu pojazdów a także minikoparek, jednakże wykorzystywana jest także w rolnictwie i ogrodnictwie.

W naczepach stosujemy plandeki z wysokogatunkowych materiałów spełniające standardy certyfikatu bezpiecznego ładunku XL. Posiadamy szeroki wachlarz kolorystyki według tabeli RAL, z możliwością naniesienia pełnej grafiki na plandece.

Dwuosiowa przyczepa ciężarowa z układem jezdnym typu tandem, z kołami pojedynczymi, przeznaczona jest głównie do transportu różnych towarów objętościowych – gabarytowych lekkich i średnio ciężkich, np. meble tapicerowane, pianki, styropian, puszki, pojemniki, etc.

Naczepy aluminiowe

Jednoosiowa przyczepa ciężarowa przeznaczona jest głownie do transportu tych samych towarów co JG2, natomiast, transport ładunków przyczepą JG3 jest bardzo korzystny ze względów ekonomicznych, ze względu na opłaty drogowe w krajach, w których opłata uzależniona od liczby osi zestawu pojazdów.