Wywrotki
Wywrotki często są stosowane w transporcie budowlanym. Ze względu na swoje możliwości samowyładowcze są nie do zastąpienia na placach budowy, żwirowniach, kamieniołomach i w kopalniach. Swoje rozwiązania opieramy o takie marki jak DAF, Iveco, Mercedes oraz VW.
Wywrotki- elementy podstawowe i opcje
Dane techniczne
Rama pomocnicza
- Konstrukcja stalowa
- Podłużnice wykonane ze stali o podwyższonej wytrzymałości
- Rama przykręcana do ramy samochodowej wg indywidualnych wymagań producentów podwozi
Lakierowanie
- Elementy stalowe piaskowane, cynkowane i dwukrotnie lakierowane w kolorze uzgodnionym ze zleceniodawcą
Inne wyposażenie
- Listwy boczne przeciwnajazdowe
- Błotniki na koła
- Plandeka pokryciowa
- Światła obrysowe
Skrzynia ładunkowa
- Skrzynia ładunkowa wykonana ze stali wysokogatunkowej
- Przednia ściana prosta
- Nad przednią ścianą zwijarka plandeki
- Tylna burta otwierana automatycznie
- Sterowanie wywrotem pneumatyczne zamontowane w kabinie
- Układ hydrauliczny wywrotu, siłownik montowany pod skrzynią ładunkową
Opcje
- Winda koła zapasowego montowana za kabiną
- Różne wysokości burt
- Hydrauliczne otwieranie burt
- Wyprowadzenie instalacji hydraulicznej na przyczepę
- Podgrzewanie podłogi spalinami